Reklamace / vrácení zboží

Posíláme vám výrobky, které jsou baleny s ohledem na jejich ochranu během přepravy. Nicméně, vzhledem k tomu, že jsme pouze lidé, může se stát, že se zboží při přepravě nebo během jeho používání poškodí. V takovém případě se vám vždy snažíme vyjít maximálně vstříc a rádi bychom vám nabídli pár tipů, jak postupovat v případě reklamací.

Vrácení zboží ve 14 denní zákonné lhůtě

Pokud jste spotřebitel a nakoupili jste zboží mimo svou podnikatelskou činnost, máte zákonné právo seznámit se s produktem stejným způsobem, jako kdybyste si produkt prohlíželi v kamenné prodejně. Pokud nejste spokojeni se zbožím, máte právo vrátit jej zpět eshopu. Jak na to:

  • do 14 dnů od doručení zboží nám dejte vědět, že si přejete využít vašeho práva odstoupit od kupní smlouvy
  • využít můžete například Vzorový formulář odstoupení od smlouvy ve formátu DOCX
  • Informaci můžete zaslat například na emailovou adresu hb_lak@volny.cz
  • po oznámení máte následujících 14 dnů abyste zboží doručily zpět k nám
  • odeslat můžete vlastní cestou a nebo můžete našeho pracovníka požádat o štítek pro zpětnou zásilku

V obchodních podmínkách jsou podrobně popsána práva a povinnosti, které souvisejí s odstoupením od smlouvy. Tyto podmínky platí pro náš obchodní vztah a byly vám zaslány spolu s potvrzením objednávky na vaši emailovou adresu v okamžiku, kdy jste objednali zboží. Doporučujeme vám pečlivě si přečíst tyto podmínky a seznámit se s nimi, aby vám bylo jasné, jak postupovat v případě, že se rozhodnete od smlouvy odstoupit. Pokud máte jakékoliv dotazy týkající se podmínek, neváhejte nás kontaktovat.

REKLAMACE - Poškození zboží při přepravě

Nejčastější důvod pro reklamaci zboží je jeho poškození během přepravy nebo ztráta. Postup v této situaci se odvíjí od následujících možností:

  • Ztráta či zdržení zásilky

Pokud vám bylo oznámeno, že vaše zásilka byla expedována, měli byste obdržet také číslo pro sledování vašeho balíčku. Toto číslo vám umožní sledovat aktuální stav doručení vaší zásilky. Pokud z jakéhokoliv důvodu zásilka příliš dlouho nepřichází, můžete nás kontaktovat nebo zákaznickou linku přepravní společnosti, kterou jste si zvolili. Poté, co poskytnete potřebné informace o vaší objednávce nebo zásilce, vám příslušná zákaznická linka pomůže s dohledáním vašeho balíčku.

Zákaznická linka
HB-LAK.cz
Zákaznická linka
Zásilkovna.cz
Zákaznická linka
FOFR CZ
+420 602 623 097 +420 216 216 516 info@fofrcz.cz


Po-Čt    9:00-17:30

Pá    9:00 - 16:30
So   9:00 - 11:30

Pondělí – Pátek: 
 08:00 – 18:00
Pondělí – Pátek: 
 08:00 – 18:00
  • Celkové poškození zásilky

V případě, že dopravce doručí vaši zásilku pomačkanou, roztrhanou, bude z ní vytékat obsah nebo bude jinak poškozená, takovou zásilku ani od přepravce nepřijímejte. Na místě by měl být sestaven reklamační protokol společně s kurýrem, který zachytí příčinu poškození a další relevantní informace.

  • Drobné poškození zásilky

Pokud se jedná pouze o mírně pomačkanou krabici nebo potrhanou vrchní nepromokavou folii, můžete zásilku přijmout. Zboží uvnitř by mělo být zabaleno s nejvyšší opatrností a při standardní přepravě by se nemělo poškodit. Vše závisí na situaci a vašem uvážení.

REKLAMACE - vada zboží

K uplatnění reklamace můžete využít vzorový reklamační formulář, který nám prosím zašlete na hb_lak@volny.cz. Případně nás můžete kontaktovat i jiným způsobem a náš pracovník s Vámi reklamaci vyřeší.